Sıkça Sorulan Sorular

  • Ecojet’e nasıl üye olabilirim?

    Ecojet mobil uygulamasını android veya ios cihazınıza ücretsiz olarak indirerek kullanmaya başlayabilirsiniz ve uygulama üzerinden gerekli bilgileri tamamlayarak üye olabilirsiniz.

  • Üye olmak ücretli mi?

    Ecojet uygulamasını indirmek ve üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Mobil uygulamadan şarjı nasıl başlatıp sonlandırabilirim?

    Ecojet şarj istasyonunda bulunan Qr kodu Ecojet mobil uygulaması ile okutup aracınızı kolayca şarj etmeye başlayabilirsiniz. Şarj işlemini sonlandırmak için şarj işlemini bitir butonuna basmanız yeterli olacaktır.

  • Elektrikli otomobilimi nerede şarj edebilirim?

    Şarj istasyonlarımızın konum bilgilerini görüntüleyerek size en yakın şarj istasyonu ile elektrikli aracınızı şarj edebilirsiniz.

  • AC ve DC şarj üniteleri arasındaki fark nedir?

    Ecojet AC şarj cihazı, aracın dahili şarj cihazına AC (Alternatif Akım) sağlar ve ardından elektrikli araç bataryasını şarj eder. Daha hızlı şarj DC (Doğru Akım) ile gerçekleştirilir. Ecojet DC hızlı şarj istasyonu, şebekenin AC kaynağını dönüştürür ve aracın içinde şarj altyapısı gerektirmeden doğrudan araç bataryasına güç sağlar.

  • Elektrikli araç şarj istasyonu kurabilir miyim?/ işletebilir miyim?

    İş Ortağımız olmak için ilgili formu doldurarak bilgi alabilirsiniz.

  • Şarj işlemi esnasında şarj kablosu çıkarsa ne yapmam gerekiyor?

    Teknik bir problemden veya elektrik kesintisinden dolayı soket kullanıma uygun değil ya da şarjla ilgili bir problem yaşıyorsanız 90 850 227 97 17 arayarak bize ulaşabilirsiniz.